طلابی, محمدرضا, صحرایی, رضامراد. (1403). ادراک مدرسان آزفا از تدریس تأملی: بررسی نقش عوامل آموزشی و تجربی در بالندگی حرفهای. مطالعات فلسفی کلامی, 10(1), 121-139. doi: 10.22034/maz.2025.21835.1166
محمدرضا طلابی; رضامراد صحرایی. "ادراک مدرسان آزفا از تدریس تأملی: بررسی نقش عوامل آموزشی و تجربی در بالندگی حرفهای". مطالعات فلسفی کلامی, 10, 1, 1403, 121-139. doi: 10.22034/maz.2025.21835.1166
طلابی, محمدرضا, صحرایی, رضامراد. (1403). 'ادراک مدرسان آزفا از تدریس تأملی: بررسی نقش عوامل آموزشی و تجربی در بالندگی حرفهای', مطالعات فلسفی کلامی, 10(1), pp. 121-139. doi: 10.22034/maz.2025.21835.1166
طلابی, محمدرضا, صحرایی, رضامراد. ادراک مدرسان آزفا از تدریس تأملی: بررسی نقش عوامل آموزشی و تجربی در بالندگی حرفهای. مطالعات فلسفی کلامی, 1403; 10(1): 121-139. doi: 10.22034/maz.2025.21835.1166