داودآبادی فراهانی, محسن, ابراهیمی, جواد, ایمان پور سردرودی, محمد مهدی. (1404). شاخصهای ارزیابی معلمان از منظر فقه تربیتی. مطالعات فلسفی کلامی, 12(23), 203-224. doi: 10.22034/mft.2025.20136.1412
محسن داودآبادی فراهانی; جواد ابراهیمی; محمد مهدی ایمان پور سردرودی. "شاخصهای ارزیابی معلمان از منظر فقه تربیتی". مطالعات فلسفی کلامی, 12, 23, 1404, 203-224. doi: 10.22034/mft.2025.20136.1412
داودآبادی فراهانی, محسن, ابراهیمی, جواد, ایمان پور سردرودی, محمد مهدی. (1404). 'شاخصهای ارزیابی معلمان از منظر فقه تربیتی', مطالعات فلسفی کلامی, 12(23), pp. 203-224. doi: 10.22034/mft.2025.20136.1412
داودآبادی فراهانی, محسن, ابراهیمی, جواد, ایمان پور سردرودی, محمد مهدی. شاخصهای ارزیابی معلمان از منظر فقه تربیتی. مطالعات فلسفی کلامی, 1404; 12(23): 203-224. doi: 10.22034/mft.2025.20136.1412