زارعیزوارکی، اسماعیل. (1398). «طراحی و اعتباریابی مدل یادگیری تلفیقی با تأکید بر فنّاوریهای دیجیتال برای دانشآموزان با نیازهای آموزشی ویژه». فصلنامۀ روان شناسی افراد استثنایی. دوره نهم. شماره 34. صص: 51-78.
صحرائی، رضامراد؛ احمدی قادر، شهناز؛ مرصوص، فائزه و لیلا بنفشه. (۱۳۹۶). «آموزش کاربردی واژه1». تهران: انتشارات آزفا (وابسته به بنیاد سعدی).
عباسیکسانی، حامد و غلامرضا شمس مورکانی. (1397). «رشد فناوری، تغییر یادگیری». فصلنامۀ رشد فنّاوری. دوره چهاردهم. شماره 54. صص: 17ـ25.
عباسیکسانی، حامد؛ مهری، داریوش؛ محجوب، حسن و عبدالله وثوقی. (1400). «عوامل مؤثر بر به کارگیری یادگیری ترکیبی در آموزش عالی». فصلنامۀ آموزش در علوم انتظامی. دوره نهم. شماره1. صص: 119-148.
مظلوم اردکانی، مهناز؛ منصوری، سیروس و علی محمد اخوت. (1397). «شناسایی و سطح بندی عوامل مؤثر بر کاربرد آموزش الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد». مجلۀ مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد. دوره سیزدهم. شماره 3. صص: 194-208.
میرمقتدایی، زهره سادات و سلیمان احمدی. (1398). «اثربخشی یادگیری ترکیبی حوزه آموزش پزشکی: تبیین ابعاد و مؤلفهها براساس تجارب ذینفعان».
فصلنامۀ توسعۀ آموزش در علوم پزشکی. دوره دوازدهم. شماره 33. صص: 33-42.
Anthony Jr, B., Kamaludin, A., Romli, A., Raffei, A. F. M., Nincarean A/L Eh Phon, D., Abdullah, A. ... & Baba, S. (2019). Exploring the role of blended learning for teaching and learning effectiveness in institutions of higher learning: An empirical investigation. Education and Information Technologies, 24(6), 3433-3466.
Bolliger, D. U. & Halupa, C. (2012). Student perceptions of satisfaction and anxiety in an online doctoral program. Distance Education, 33(1), 81-98.
Cidral, W., Aparicio, M., & Oliveira, T. (2020). Students’ long-term orientation role in e-learning success: A Brazilian study. Heliyon, 6(12), e05639.
Dwiyogo, W. D. (2014). [Needs analysis for the development of a blended learning design model (PBBL) to improve problem-solving learning outcomes]. Jurnal Pendidikan dan Pembelajaran Universitas Negeri Malang, 21(1), 71–78.