آمار

تعداد نشریات120
تعداد شماره‌ها1,364
تعداد مقالات10,246
تعداد مشاهده مقاله3,191,164
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,784,111
شفیق, مهدی. (1402). تأثیر رسانه در باورهای دینی. مطالعات فلسفی کلامی, 9(16), 48-68.
مهدی شفیق. "تأثیر رسانه در باورهای دینی". مطالعات فلسفی کلامی, 9, 16, 1402, 48-68.
شفیق, مهدی. (1402). 'تأثیر رسانه در باورهای دینی', مطالعات فلسفی کلامی, 9(16), pp. 48-68.
شفیق, مهدی. تأثیر رسانه در باورهای دینی. مطالعات فلسفی کلامی, 1402; 9(16): 48-68.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب