آمار

تعداد نشریات120
تعداد شماره‌ها1,350
تعداد مقالات10,139
تعداد مشاهده مقاله3,047,144
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,720,468
حسینی, سید عبدالبصیر. (1394). مبانی جرم انگاری تبلیغات تجاری نا سالم در فقه شیعه و حنفی (با نگاهی به قوانین ایران، افغانستان و انگلستان). مطالعات فلسفی کلامی, 9(31), 47-72.
سید عبدالبصیر حسینی. "مبانی جرم انگاری تبلیغات تجاری نا سالم در فقه شیعه و حنفی (با نگاهی به قوانین ایران، افغانستان و انگلستان)". مطالعات فلسفی کلامی, 9, 31, 1394, 47-72.
حسینی, سید عبدالبصیر. (1394). 'مبانی جرم انگاری تبلیغات تجاری نا سالم در فقه شیعه و حنفی (با نگاهی به قوانین ایران، افغانستان و انگلستان)', مطالعات فلسفی کلامی, 9(31), pp. 47-72.
حسینی, سید عبدالبصیر. مبانی جرم انگاری تبلیغات تجاری نا سالم در فقه شیعه و حنفی (با نگاهی به قوانین ایران، افغانستان و انگلستان). مطالعات فلسفی کلامی, 1394; 9(31): 47-72.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب