آمار

تعداد نشریات121
تعداد شماره‌ها1,317
تعداد مقالات9,878
تعداد مشاهده مقاله2,898,568
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,614,965
Hosseini Safa (Iran), Syed Mohsen, Qhiasvand (Iran), Zahra. (1398). Delicacies and Influential Factors of Propagating Religion in the Context of Cyberspace. مطالعات فلسفی کلامی, 6(18), 75-98. doi: 025/p-l.2019.2881
Syed Mohsen Hosseini Safa (Iran); Zahra Qhiasvand (Iran). "Delicacies and Influential Factors of Propagating Religion in the Context of Cyberspace". مطالعات فلسفی کلامی, 6, 18, 1398, 75-98. doi: 025/p-l.2019.2881
Hosseini Safa (Iran), Syed Mohsen, Qhiasvand (Iran), Zahra. (1398). 'Delicacies and Influential Factors of Propagating Religion in the Context of Cyberspace', مطالعات فلسفی کلامی, 6(18), pp. 75-98. doi: 025/p-l.2019.2881
Hosseini Safa (Iran), Syed Mohsen, Qhiasvand (Iran), Zahra. Delicacies and Influential Factors of Propagating Religion in the Context of Cyberspace. مطالعات فلسفی کلامی, 1398; 6(18): 75-98. doi: 025/p-l.2019.2881


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب