1- قرآن کریم.
2- امام خمینی، سید روح الله.، (1361)، صحیفه نور، تهران: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
3- تارنمای مقام معظم رهبری، http://farsi.khamenei.ir/
4- آهنگران، روح الله.، (1395)، آداب اسلامی در شبکه های اجتماعی، قم: انتشارات ابتکار دانش.
5- امیری، سمانه.، (1393)، بررسی دیدگاههای کارشناسان عضو انجمنهای روابط عمومی تهران نسبت به عملکرد روابط عمومی ها در ایران، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران شرق (قیام دشت).
6- راجرز، اورت،.، شومیکر، فلوید.، (1369)، رسانش نوآوری ها؛ رهیافتی میان فرهنگی، ترجمه عزت الله کرمی و ابوطالب فنایی، شیراز: انتشارات دانشگاه شیراز.
7- شکرخواه، یونس.، (1384)، روزنامهنگاری سایبر، تهران: انتشارات ثانیه.
8- دادگران، سید محمد.، (1391)، مبانی ارتباط جمعی، تهران: نشر فیروزه.
9- دادگران، سید محمد.، رسولی، آذر.، موانع و مشکلات روزنامه نگاری در فضای سایبر، فرهنگ ارتباطات، 7 (1391): 89-69.
10- دانش، فرشید.، زاهدی، راضیه.، رشیدی، ورا.، تحلیلی بر مفاهیم پذیرش و اشاعه نوآوری جهت ارائه مدلی مفهومی برای پذیرش و اشاعه اطلاعات، پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، دوره 28، 3 (1392): 582-569.
11- روحانی، محمد رضا.، کارکردهای رسانه از دیدگاه امام خمینی، روزنامه کیهان، خبر 4 مرداد 1395.
12- عاملی، سعیدرضا.، (1388)، متن مجازی، تهران: انتشارات پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی.
13- عزیزمحمدی، سحر.، (1394)، شبکه های خصوصی مجازی، تهران: انتشارات کتاب سبز.
14- علی محمدی، بهنام.، (1395)، حقیقت مجازی، تهران: انتشارات مرکز ملی فضای مجازی کشور.
15- فوکو، میشل.، (۱۳۹۲)، دیرینهشناسی دانش، ترجمه نیکو سرخوش و افشین جهاندیده، تهران: نشر نی.
16- گودرزی، محمود.، اسماعیلی، نرگس.، رتبه بندی ابزارهای روابط عمومی بر مبنای مدل AIDA در بخش تولیدی صنعت ورزش با روش AHP، پژوهش های مدیریت ورزشی و علوم حرکتی، دوره اول، 1 (1390): 13-1.
17- محسن زاده، محمد جواد.، (1395)، نقش ارتباطات گرافیکی در جذب مخاطبان روابط عمومی، تهران: انتشارات کارگزار روابط عمومی.
18- محسنیان راد، مهدی.، قدیمی، اسماعیل.، آسی بشناسی روابط عمومی در ایران، فصلنامه علوم اجتماعی، 47 (1388): 123-76.
19- محسنیان راد، مهدی.، (1390)، ارتباط شناسی، تهران: انتشارات سروش.
20- مسعودی، امیدعلی.، باغانی، مریم.، میزان تحقق آموزه های اسلامی در روابط عمومی های تهران، مطالعات فرهنگ- ارتباطات، 24 (1392): 98-85.
21- معتمدنژاد، کاظم.، (1385)، وسایل ارتباط جمعی، تهران: انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی.
22- نمک دوست، حسن.، دیواری میان روزنامه نگاری سایبر و کاغذی نیست، خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرویس رسانه، 1385.
23- L, Brysonal (ed.)., The Communication of Ideas, New York: Harper, 1948.
24- Harold., Lasswell., (1975), The Communication: A Sociological Perspective, New York: Random House.