شایان, محمد هاشم. (1396). نقش اعجاز مدیریتی در تبیین نیازها ی انگیزشی (با تأکید برنقد نظریه مک کللند). مطالعات فلسفی کلامی, 1(1), 153-173.
محمد هاشم شایان. "نقش اعجاز مدیریتی در تبیین نیازها ی انگیزشی (با تأکید برنقد نظریه مک کللند)". مطالعات فلسفی کلامی, 1, 1, 1396, 153-173.
شایان, محمد هاشم. (1396). 'نقش اعجاز مدیریتی در تبیین نیازها ی انگیزشی (با تأکید برنقد نظریه مک کللند)', مطالعات فلسفی کلامی, 1(1), pp. 153-173.
شایان, محمد هاشم. نقش اعجاز مدیریتی در تبیین نیازها ی انگیزشی (با تأکید برنقد نظریه مک کللند). مطالعات فلسفی کلامی, 1396; 1(1): 153-173.