المصادر الفارسية
القرآن الکریم
- باکدامن، حبیبالله (بدون تاريخ)، «شبکه سازی» چگونگی ارتباط با مردم در شبکه سازی از دیدگاه اسلام.
- بيل، دیوید (1389)، درآمدى بر فرهنگهاى سایبر، المترجم: مسعود کوثري وحسین حسني، طهران، منشورات جامعه شناسان.
- حاجي هاشمي، محمد أمین (1395)، «بررسی مبانی نظری الگوی ارتباطی شبکههای اجتماعی مجازی و ارائه الگوی جایگزین براساس مبانی اسلامی»، مجموعة من الأعمال والمقالات المختارة للمؤتمر العاشر لرواد التقدم، بدون مکان، بدون تاريخ.
- حدادیان، علی رضا، قرباني، ملیحة (1394)، «تبیین نقش ابعاد شخصیت بر رفتار شبکهسازى»، المجلة الفصلية بعنوان مطالعات مدیریت (بهبود و تحول)، السنة 24، العدد 79، 119- 144.
- حکاك، محمد؛ فعلي، راضیة (1399)، «نظریهپردازی رفتار شبکهسازی کارکنان مبتنی بر نظریه تحلیل دادهبنیاد»، المجلة الفصلية بعنوان مطالعات رفتار سازمانی، السنة 9، العدد 4 (عدد متتابع 26)، 191- 220.
- خانيكي، هادي؛ بابائی، محمود (1390)، «فضاي سایبر و شبكههاي اجتماعي مفهوم و کارکردها»، المجلة الفصلية بعنوان انجمن ایرانی مطالعات جامعه اطلاعاتی، الدورة 1، العدد 1، 71- 96.
- ذوالفقاري، عاطفة، زند حسامي، حسام (1395)، «چشمانداز آینده نقش شبکهسازی در افزایش مزیت رقابتی از طریق نوآوری باز در کسب و کارهای کوچک و متوسط»، المجلة الفصلية المتخصصة بعنوان رشد فناوری، الدورة 12، العدد 48، 58- 63.
- زاهدي، أمیر إحسان، میرغفوري، سید حبیب الله، مروتي شرفآبادي، علي (1396)، «نگاشت نقشه یکپارچه توسعه سطح نوآوری و تجاریسازی شرکتهای دانشبنیان ایران با استفاده از رویکرد تحلیل و توسعه گزینههای استراتژیک»، المجلة الفصلية بعنوان مدیریت توسعه فناوری، الدورة 5، العدد 3، 79-104.
- ستوده آراني، حسین و همکاران (1400)، «واكاوي اثر فرآیندهاي مدیریت استعداد بر توانمندي شبکهسازي و عملکرد سازمانی مورد مطالعه: شركتهاي تعاونی كشاورزي استان اصفهان»، التعاون والزراعة، السنة 9، العدد 73.
- سخدري، کمال (1394)، «قابلیت شبکهسازی و عملکرد کارآفرینانه سازمانی: تبیین نقش گرایشهای راهبردی سازمانی (مورد مطالعه: شرکت های ارائه کننده تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی به بخش معدن)»، المجلة الفصلية بعنوان توسعه کارآفرینی و صنایع معدنی إیران، العدد 1، الدورة 8 ، 159-174.
- سمسار، حامد، سمسار، محمدصادق؛ کریمي، صدیقة (1394)، «مدلسازی تحقق تمدن نوین اسلامی به کمک شبکهسازی اجتماعی»، المجلة الفصلية بعنوان جامعهشناسی سیاسی جهان إسلام، الدورة 3، العدد 2، 19- 62.
- سید جوادین، سیدرضا (13983)، مدیریت رفتار سازمانی، طهران، نشر دانش.
- شتراوس، أنسيم وكوربين، جولييت (2011) (1390)، اصول روش تحقیق کیفی: نظریه مبنایی، رویهها و روشها، المترجم: بيوك محمدي، طهران، معهد الدراسات الإنسانيّة والثقافيّة، الطبعة الثالثة.
- مقصودي کنجه، یاسر؛ خاني، ناصر؛ عالم تبریز، أکبر (1398)، «توانمندی شبکهسازی، ساختار شبکههای کسب وکار و عملکرد تجاریسازی در شرکتهای دانشبنیان (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان استان اصفهان)»، المجلة الفصلية بعنوان مدیریت توسعه فناوری، الدورة 7، العدد 4، 151- 180.
- نقابي، سعید وآخرون (1391)، «تبيين نقش رابطه رفتار شبكهسازي در رفتار كارآفرينانه (مطالعه موردي: شركت هاي مستقر در پارك هاي علم و فناوري)»، توسعه كارآفريني، السنة 4، العدد 15، 25- 43.
المصادر الإنجليزية
- Alves, J., & Meneses, R. (2015). Partner selection in co-opetition: A three step model. Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship, 17(1), 23–35
- Anderson, Jon W) 2001(, Muslim Networks, Muslim Selves in Cyberspace: Islam in the Post-Modern Public Sphere Prepared for a panel on Public and Private Spheres in Muslim Societies Today: Gender and New Media, Conference of the Japan Islamic Area Studies Project on "The Dynamism of Muslim Societies," Tokyo, October 5-8.
- Brier, Søren (2010) Cybersemiotics and the question of knowledge. In: Information and Computation. Gordana Dodig-Crnkovic & Mark Burgin (eds). World Scientifi Publishing Co.
- Forret, M. L., & Dougherty, T. W. (2004). Networking behaviors and career outcomes: differences for men and women? Journal of Organizational Behavior, 25(3), 419-437.)
- Forret, M. L., & Dougherty, T. W. (2001). Correlates of Networking Behavior for Managerial and Professional Employees. Group & Organization Management, 26(3), 283-311.
- Gibson, C., H. Hardy III, J., & Ronald Buckley, M. (2014). Understanding the role of networking in organizations. Career Development International, 19(2), 146-161.
- Mandell, M. and Keast, R., (2008). Evaluating the effectiveness of interorganizational relations through networks: developing a framework for revised performance measures. Public Management Review, 10(6), pp. 715–731.
- McGrath, H., Medlin, C. J., & O’Toole, T. (2018). A process-based model of network capability development by a start-up firm. Industrial Marketing
Management, 80, 214-227.
- Mu, J. (2014). Networking capability, network structure, and new product development performance. Ieee Transactions on Engineering Management, 61(4), 599–609.
- Najafi-Tavani, S., Najafi-Tavani, Z., Naudé, P., Oghazi, P. & Zeynaloo, E.(2018). How collaborative innovation networks affect new product performance: Product jnnovation capability, process Innovation capability, and absorptive capacity. Industrial Marketing Management, 73, 193-205.
- Organization for Economic Co-operation and Development (OECD) (2009) .Guide to
Measuring the Information Society: 11:
http://www.oecd.org/sti/sci-tech/43281062.pdf
- Öberg, C. (2018). The role of business networks for innovation. Journal of
Innovation & Knowledge. 4(2), 124-128.
- Parida, V., Pesämaa, O., Wincent, J., & Westerberg, M. (2017). Network capability, innovativeness, and performance: A multidimensional extension for entrepreneurship. Entrepreneurship and Regional Development, 29(1–2), 94–115.
- Ramsey, E. , P. Ibbotson, J. Bell, and B. Gray (2003). 'E-opportunities of Service Sector SMEs: an Irish Cross-border Study', Journal of Small Business and Enterprise
Development 10 (3): 250-64.
- Ritter, T., & Geersbro, J. (2011). Organizational relationship termination competence: A conceptualization and an empirical test. Industrial Marketing Management, 40(6), 988-993.
- Suler, John (2004). The Psychology of Cyberspace. http://truecenterpoint .com/ce/ index.html
- Taylor, Jake, 2015/04/03, 211 Million: This Is How Much Online Content is Created Every Minute.
- Turrini, A., Cristofoli, D., Frosini, F. and Nasi, G., (2010). Networking literature about determinants of network effectiveness. Public Administration, 88(2), pp. 528–550.
- Thompson, D. (2010). "What does social capital mean?” Australian journal of social
Issues, 44(2): 145-161.
- Wolff, H.-G., & Moser, K. (2009), Effects of Networking on Career Success. Journal of Applied Psychology, 94(1), 196-206.
|