. (1400). تأثیر روش تدریس تعاملی بر پیشرفت تحصیلی عزت نفس، و رضایت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی. مطالعات فلسفی کلامی, 7(2), 109-130.
. "تأثیر روش تدریس تعاملی بر پیشرفت تحصیلی عزت نفس، و رضایت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی". مطالعات فلسفی کلامی, 7, 2, 1400, 109-130.
. (1400). 'تأثیر روش تدریس تعاملی بر پیشرفت تحصیلی عزت نفس، و رضایت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی', مطالعات فلسفی کلامی, 7(2), pp. 109-130.
. تأثیر روش تدریس تعاملی بر پیشرفت تحصیلی عزت نفس، و رضایت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی. مطالعات فلسفی کلامی, 1400; 7(2): 109-130.