معینی, علی اصغر, فاطمی منش, علی. (1402). ارزیابی محتوای دستور در کتاب «پارسا» فارسی عمومی (1) در سطح مقدماتی، بر اساس رویکرد دستور آموزشی. مطالعات فلسفی کلامی, 9(16), 238-283.
علی اصغر معینی; علی فاطمی منش. "ارزیابی محتوای دستور در کتاب «پارسا» فارسی عمومی (1) در سطح مقدماتی، بر اساس رویکرد دستور آموزشی". مطالعات فلسفی کلامی, 9, 16, 1402, 238-283.
معینی, علی اصغر, فاطمی منش, علی. (1402). 'ارزیابی محتوای دستور در کتاب «پارسا» فارسی عمومی (1) در سطح مقدماتی، بر اساس رویکرد دستور آموزشی', مطالعات فلسفی کلامی, 9(16), pp. 238-283.
معینی, علی اصغر, فاطمی منش, علی. ارزیابی محتوای دستور در کتاب «پارسا» فارسی عمومی (1) در سطح مقدماتی، بر اساس رویکرد دستور آموزشی. مطالعات فلسفی کلامی, 1402; 9(16): 238-283.