ابنعباسی، حلیمه؛ نجفیپازکی، معصومه. (1401). «شناسایی تعداد و نوع وابستههای گروه اسمی در نوشتار کودکان فارسیزبان 10 تا 12 ساله». علم زبان. دورة 9. شمارة 16. صص: 196-169.
باطنی، محمّدرضا. (1392). توصیف ساختمان دستوری زبان فارسی. چاپ سیام. تهران: امیرکبیر.
رضاپور، ابراهیم؛ احمدیوسفی، فاطمه. (1397). «فرآیند یادگیری گروههای نحوی در بندهای زبان فارسی در نوشتار فارسیآموزان خارجی». پایان نامه کارشناسی ارشد. به راهنمایی ابراهیم رضاپور. سمنان: دانشگاه سمنان.
صحرایی، رضامراد؛ مرصوص، فائزه. (1395). استاندارد مرجع آموزش زبان فارسی. تهران: انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی.
میرزاییحصاریان، محمّدباقر؛ پولادستون، حمیده. (1399). «واکاوی دستوری نوشتار فارسیآموزان چینی سطح فرومیانی(A2): تحلیلی بر پایۀ دستور مقوله و میزان». پژوهشنامه آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان. شمارة 2. پیاپی 20. صص: 136-115.
میرزاییحصاریان، محمّدباقر. (1400). «واکاوی دستوری نوشتار فارسیآموزان چینی سطح فرامیانی(B2): تحلیلی بر پایۀ دستور مقوله و میزان». مجموعه مقالات همایش دوسالانه ملی مسایل آموزش و یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان دوم یا خارجی. قزوین: انتشارات فارسی برای همه.
میرزایی حصاریان، محمّد باقر. (1401). «واکاوی ساختمان دستوری گروه اسمی در نوشتار فارسیآموزان چینی سطح فرامیانی (B2)». علم زبان. دورة 9. شمارة 15. صص: 431-409.
Farikah, Faradisa (2016). »Analysis of Nominal Group Construction of the Student’s Written Texts«. International Seminar on Language Maintenance and Shift (LAMAS), Semarang, Indonesia
Nieto, Maria (2019). »The Role of Systemic Functional Grammar in the Expansion of Nominal Groups«. Profile Issues in Teachers' Professional Development. 21. 97-112. 15446/profile.v21n2.73796.
Oktantia, Vivia (2017). »The Influence of Using Nominal Group Technique on The Students’ Writing Skill in Descriptive Text At The Eighth Graders of SMPN 8 Metro«. Undergraduate thesis, IAIN Metro.