آمار

تعداد نشریات120
تعداد شماره‌ها1,354
تعداد مقالات10,165
تعداد مشاهده مقاله3,109,772
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,736,842
علوی(عادلی), محمد, قدوسی, طلا بی بی. (1402). بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی (فیسبوک، واتساپ و تلگرام) بر جلب اعتماد مشتریان. مطالعات فلسفی کلامی, 9(17), 41-60.
محمد علوی(عادلی); طلا بی بی قدوسی. "بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی (فیسبوک، واتساپ و تلگرام) بر جلب اعتماد مشتریان". مطالعات فلسفی کلامی, 9, 17, 1402, 41-60.
علوی(عادلی), محمد, قدوسی, طلا بی بی. (1402). 'بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی (فیسبوک، واتساپ و تلگرام) بر جلب اعتماد مشتریان', مطالعات فلسفی کلامی, 9(17), pp. 41-60.
علوی(عادلی), محمد, قدوسی, طلا بی بی. بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی (فیسبوک، واتساپ و تلگرام) بر جلب اعتماد مشتریان. مطالعات فلسفی کلامی, 1402; 9(17): 41-60.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب