آمار

تعداد نشریات121
تعداد شماره‌ها1,286
تعداد مقالات9,665
تعداد مشاهده مقاله2,822,575
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,561,361
علوی(عادلی), محمد, قدوسی, طلا بی بی. (1402). بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی (فیسبوک، واتساپ و تلگرام) بر جلب اعتماد مشتریان. مطالعات فلسفی کلامی, 9(17), 41-60.
محمد علوی(عادلی); طلا بی بی قدوسی. "بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی (فیسبوک، واتساپ و تلگرام) بر جلب اعتماد مشتریان". مطالعات فلسفی کلامی, 9, 17, 1402, 41-60.
علوی(عادلی), محمد, قدوسی, طلا بی بی. (1402). 'بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی (فیسبوک، واتساپ و تلگرام) بر جلب اعتماد مشتریان', مطالعات فلسفی کلامی, 9(17), pp. 41-60.
علوی(عادلی), محمد, قدوسی, طلا بی بی. بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی (فیسبوک، واتساپ و تلگرام) بر جلب اعتماد مشتریان. مطالعات فلسفی کلامی, 1402; 9(17): 41-60.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب