فهرست نشریات

 آمار

تعداد نشریات118
تعداد شماره‌ها1,255
تعداد مقالات9,395
تعداد مشاهده مقاله2,660,095
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,486,784
علوی(عادلی), محمد, قدوسی, طلا بی بی. (1402). بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی (فیسبوک، واتساپ و تلگرام) بر جلب اعتماد مشتریان. مطالعات فلسفی کلامی, 9(17), 41-60.
محمد علوی(عادلی); طلا بی بی قدوسی. "بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی (فیسبوک، واتساپ و تلگرام) بر جلب اعتماد مشتریان". مطالعات فلسفی کلامی, 9, 17, 1402, 41-60.
علوی(عادلی), محمد, قدوسی, طلا بی بی. (1402). 'بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی (فیسبوک، واتساپ و تلگرام) بر جلب اعتماد مشتریان', مطالعات فلسفی کلامی, 9(17), pp. 41-60.
علوی(عادلی), محمد, قدوسی, طلا بی بی. بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی (فیسبوک، واتساپ و تلگرام) بر جلب اعتماد مشتریان. مطالعات فلسفی کلامی, 1402; 9(17): 41-60.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب