کارآمد, حسین, دیبایی صابر, محسن, رحیمی, محمد. (1402). میزان درگیری کتاب دری صنف سوم و چهارم افغانستان با مهارتهای سواد خواندن بر اساس مطالعه بینالمللی پرلز(PIRLS). مطالعات فلسفی کلامی, 9(18), 136-164.
حسین کارآمد; محسن دیبایی صابر; محمد رحیمی. "میزان درگیری کتاب دری صنف سوم و چهارم افغانستان با مهارتهای سواد خواندن بر اساس مطالعه بینالمللی پرلز(PIRLS)". مطالعات فلسفی کلامی, 9, 18, 1402, 136-164.
کارآمد, حسین, دیبایی صابر, محسن, رحیمی, محمد. (1402). 'میزان درگیری کتاب دری صنف سوم و چهارم افغانستان با مهارتهای سواد خواندن بر اساس مطالعه بینالمللی پرلز(PIRLS)', مطالعات فلسفی کلامی, 9(18), pp. 136-164.
کارآمد, حسین, دیبایی صابر, محسن, رحیمی, محمد. میزان درگیری کتاب دری صنف سوم و چهارم افغانستان با مهارتهای سواد خواندن بر اساس مطالعه بینالمللی پرلز(PIRLS). مطالعات فلسفی کلامی, 1402; 9(18): 136-164.