فهرست نشریات

 آمار

تعداد نشریات113
تعداد شماره‌ها1,224
تعداد مقالات9,116
تعداد مشاهده مقاله2,520,248
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,385,266
شاکری, غلام اکبر. (1398). بررسی تبلیغات تجاری از دیدگاه فقه فریقین. مطالعات فلسفی کلامی, 98(1), 97-126.
غلام اکبر شاکری. "بررسی تبلیغات تجاری از دیدگاه فقه فریقین". مطالعات فلسفی کلامی, 98, 1, 1398, 97-126.
شاکری, غلام اکبر. (1398). 'بررسی تبلیغات تجاری از دیدگاه فقه فریقین', مطالعات فلسفی کلامی, 98(1), pp. 97-126.
شاکری, غلام اکبر. بررسی تبلیغات تجاری از دیدگاه فقه فریقین. مطالعات فلسفی کلامی, 1398; 98(1): 97-126.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب