آمار

تعداد نشریات121
تعداد شماره‌ها1,322
تعداد مقالات9,927
تعداد مشاهده مقاله2,926,348
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,635,305

1.

بررسی مطابقت فعل و فاعل در نوشتار فارسی‌آموزان غیرفارسی‌زبان بر اساس پارامترهای دستور جهان شمول

صفحه 12-33
محمدرضا طلابی؛ رضامراد صحرایی

2.

واکاوی ‏محتوای‏ خوانداری مجموعه درسنامه‌های پارسا و پرفا ‏بر‏پایه‌ی ‏انگاره‌ی ‏نیل ‏اندرسون

صفحه 34-53
رضا قاسمی؛ محمد باقر میرزایی حصاریان؛ لیلا گلپور

3.

ارزیابی کتاب مینا 1 بر اساس تلفیقی از انگاره مک دانو و کانینگزورث

صفحه 54-89
میثم حنیفی؛ زینب منتظری راد؛ مسلم نادعلی زاده

4.

ارزیابی مجموعه پارسا فارسی عمومی بر اساس بازبینه‌ی ارزیابی منابع آموزشی

صفحه 90-129
عطیه کامیابی گل؛ ناهید رضوان منش؛ حدیثه حاجی پور

5.

بررسی هم معنایی و تضاد معنایی و شیوه‌ی آموزش آنها در مجموعه کتابهای "زبان فارسی"

صفحه 130-166
حسین رضویان؛ سولماز ملکی

6.

کارکرد فرایند های واجی در زبان محاوره

صفحه 167-195
رقیه ابراهیمی شهرآباد؛ زهره تقوی؛ اشکان مصطفی پور

7.

بررسی و آموزش حرف اضافه «با» در چارچوب معناشناسی شناختی

صفحه 196-217
فاطمه حاجی رحیمی؛ سلمان رحیمی

8.

دگردیسی زبان در فضای مجازی و تأثیر آن بر آموزش زبان

صفحه 218-233
مجید هوشنگی

9.

کاربست شاهنامه در آموزش زبان فارسی برپایه ی تلفیق نظریه هلیدی و پریستون

صفحه 234-258
شراره سادات سرسرابی؛ نرگس ملکی نژاد؛ صدیقه سادات مقداری

10.

بررسی تأثیر انگاره‌های آموزش تلفیقی بر رضایت و پیشرفت فارسی‌آموزان در یادگیری واژه‌های کاربردی زبان فارسی

صفحه 259-275
حسنیه شرفی‌نژاد؛ رضامراد صحرائی؛ احسان طوفانی‌نژاد

11.

بررسی و تحلیل نظرات مدرسان آزفا در باب برنامه و کتاب‌های درسی آزفا: با رویکرد روایت‌پژوهی

صفحه 276-300
محمد فقیری

12.

بررسی رابطۀ بین رمزگردانی و بازداری و نمود آن در فارسی‌آموزان خارجی

صفحه 301-341
نوید اعطار شرقی؛ شهره السادات سجادی؛ زهرا دهقان قجور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب